Branża hotelarska rozwija się w tempie, które potrafi zaskakiwać nawet przedstawicieli dynamicznych gałęzi rynku. Jest to spowodowane silną konkurencją bezpośrednią oraz pojawianiem się nowych rozwiązań technologicznych. Dzisiaj każdy właściciel i menadżer hotelu szuka sposobu na maksymalne wykorzystanie możliwości swojego miejsca. Jak, w takiej sytuacji, podnieść wydajność i obroty Twojego Hotelu?
Jednym ze sposobów na zwiększenie ilości zamówień w hotelowej restauracji jest dostarczenie gościom łatwego dostępu do menu i możliwości zamawiania jedzenia. Często wiąże się to jednak ze wdrażaniem skomplikowanych drogich systemów. Co zrobić, aby dostarczyć takie możliwości gościom, bez konieczności ponoszenia wysokich kosztów?
Dzisiaj każdy posiada przy sobie uniwersalne narzędzie, z którego może uzyskać dostęp do takich funkcjonalności. Z Frivo dostarczysz swoim gościom dostęp do pełnego menu restauracji oraz możliwość zamówienia bezpośrednio do pokoju hotelowego.
Dzięki temu ułatwisz Twoim klientom dostęp do podstawowych informacji o godzinach otwarcia restauracji, jej menu oraz cenach. To nie tylko sposób na optymalizację pracy i podniesienie obrotów, ale również metoda na zwiększenie zadowolenia Twoich gości z pobytu.
Otaczający nas świat ciągle się zmienia, a razem z nim zmieniają się klienci. Nowoczesny klient oczekuje płynnego i szybkiego działania w każdym zakresie, potrzebuje intuicyjnych rozwiązań, które oszczędzają czas. Takie właśnie jest Frvio!
Wygoda to jeden z niezbędnych aspektów, jakiego oczekują goście hotelowi. Mowa tu jednak nie tylko o wygodzie w ramach pokoju, powinna ona występować w ramach wszystkich doświadczeń, jakie przeżywa gość w interakcji z Twoim miejscem. Dzięki Frivo udostępnisz gościom wszystkie informacje na temat room service i to bezpośrednio do ich telefonu, który zawsze mają przy sobie.
Praktycznie każda branża tworzy dzisiaj rozwiązania, które skracają ścieżkę klienta do zakupu. Taki sposób działania to gwarancja większej liczby zamówień. Dzięki Frivo zapewnisz swoim gościom możliwość wyboru pozycji z menu, dokonania zamówienia, a nawet płatności w prosty i intuicyjny sposób. To sposób na bezpośrednie zwiększenie ilości zamówień z hotelowej restauracji.
Komfort Twoich gości wpływa bezpośrednio na poziom jego zadowolenia z pobytu oraz chęć powrotu do Ciebie w przyszłości. Klienci coraz częściej doceniają możliwość pracy z pokoju hotelowego, dlatego komfort zamówienia posiłku oraz jedzenia w nim, staje się coraz istotniejszym elementem room service. Dzięki Frivo w łatwy sposób dostarczysz taką funkcjonalność swoim klientom.
Projektując funkcje Frivo myślimy bezpośrednio o wsparciu rozwoju Twojego lokalu. Dlatego tworząc opcję room service skupiliśmy się na tym, co możemy dostarczyć Twoim gościom, aby jednocześnie wspierać Twój zespół.
Zapewniając komfortowy proces zamawiania do pokoju, budujesz pozytywne doświadczenia klienta, a co za tym idzie, jego opinię na temat pobytu. To jednocześnie ma ogromny wpływ na lojalność, czyli chęć powrotu w przyszłości.
Nowoczesny room service to nie tylko sposób wpływania na opinię klientów. Dzięki uproszczeniu ścieżki zakupowej zwiększysz ilość zamówień, a dodatkowe opcje up sellingu wpłyną na wielkość koszyka zakupowego.
Intuicyjne zamawianie room service to klucz do skutecznego realizowania działań i poprawiania efektów wynikających z tego typu obsługi. Dzięki Frivo goście Twojego hotelu mogą zamawiać posiłki w kilku prostych krokach.
Taki sposób działania nie tylko ułatwia proces zamawiania z perspektywy klienta, ale również jest przystępny dla Twojego zespołu. Dzięki intuicyjnemu panelowi do obsługi nie musisz dodatkowo szkolić personelu z wykorzystania aplikacji.
Frivo jest łatwe w instalacji i obsłudze, zarówno przez Twój personel, jak i klientów.