Branża gastronomiczna świetnie odnajduje przestrzeń do zastosowania mechanizmów sprzedażowych stosowanych w innych gałęziach rynku. Podobnie jest w przypadku up sellingu, proponowanie gościom lokalu dodatkowych pozycji z menu jet częstą praktyką. Jak się jednak okazuje up selling w gastronomii nie zawsze działa tak jak tego oczekujesz. Co zrobić, żeby zwiększyć skuteczność sprzedawania dodatkowych pozycji?
Aby, up selling osiągnął najwyższą możliwą skuteczność, należy nieustannie pracować nad jego poprawną realizacją. Szkolenie zespołu, przygotowanie pozycji do dosprzedaży i działania przy stoliku to tylko część zadań koniecznych do właściwej realizacji up sellingu.
Nawet pomimo dołożenia wszelkich starań w celu osiągnięcia maksymalnej skuteczności dosprzedaży, istnieje wiele czynników, które realnie obniżają jej finalny wynik. Jak wyciągnąć najlepsze wyniki z up sellingu?
Aplikacja Frivo jest tworzona z myślą o rozwoju Twojego lokalu, dlatego wszystkie funkcje projektowane są z naciskiem na maksymalną skuteczność. Dzięki takiemu podejściu otrzymujesz rozwiązanie, które bezpośrednio wpływa poprawę jakości up sellingu w Twoim lokalu. Jak Frivo realizuje te działania?
Skuteczność metod up sellingu jest zależna od proponowania odbiorcy indywidualnie dopasowanych opcji. Jednak personel lokalu nie może znać preferencji klienta, dlatego propozycje zamówienia dodatkowych pozycji są często odrzucane. Czym innym jest up selling w aplikacji. Dzięki danym zebranym na podstawie wcześniejszych zamówień Frivo proponuje użytkownikom te pozycje, które ich najbardziej interesują.
Aplikacja Frivo to narzędzie, które zawsze jest gotowe do realizacji postawionych przed nią zadań. Twoi goście zawsze otrzymają dopasowane propozycje dodatkowych pozycji z menu. Dzięki temu masz pewność, że up selling został zastosowany u wszystkich klientów.
To, co Frivo robi najlepiej, to wsparcie rozwoju twojego lokalu. Dlatego aplikacja posiada funkcjonalność rozszerzoną o opcję cross sellingu. Klient, na etapie zamawiania wybranych przez siebie pozycji, otrzyma informacje o opcjach, z jakimi łączyli je inni klienci. Dzięki temu klient otrzymuje nie tylko spersonalizowaną propozycję, ale również sugestię wyborów innych gości.
Frivo to wsparcie rozwoju Twojego lokalu. Dlatego otrzymujesz pełen dostęp do panelu konfiguracji up sellingu dla Twojej restauracji, baru, czy food trucku. Dzięki pełnej kontroli nad procesem dosprzedaży dokładnie wiesz, co się sprawdza i jakie przynosi wyniki. To prosty sposób na rozwój i optymalizację Twojego lokalu.
We Frivo tworzymy rozwiązania tak, aby mogły zostać wykorzystane w maksymalnie szerokim zakresie. Dzięki temu aplikacja może wspierać rozwój wielu różnych rodzai lokali. Gdzie jednak up selling sprawdzi się najlepiej?
Klienci lokali, które oferują jedzenie, otrzymają możliwość dobrania dodatkowych pozycji dopasowanych do ich indywidualnych preferencji. Dzięki temu zwiększysz obroty. Dodatkowo jest to sposób na reklamę mniej popularnych pozycji.
Możemy śmiało pokusić się o stwierdzenie, że Frivo jest niemalże stworzone dla barów. Nie dość, że aplikacja rozładowuje kolejki i skraca czas obsługi zamówienia, to dodatkowo oferuje up selling, dzięki któremu klienci zamówią więcej, a lokal zwiększy obroty.
Umiejscowiony w popularnej lokalizacji food truck, często musi zmagać się z silną konkurencją. Klienci korzystający z Twojej oferty otrzymają indywidualnie dopasowane propozycje. Dzięki temu zwiększysz obroty i poprawisz sprzedaż mniej popularnych opcji z menu.