Frivo to aplikacja, która z założenia wspiera rozwój Twojego lokalu oraz ułatwia zamawianie jedzenia klientom. Patrząc z perspektywy klientów gastronomii, bardzo istotne jest płynne działanie i elastyczne podejście do zmieniających się potrzeb odbiorców. Dlatego we Frivo wprowadziliśmy funkcję, która łączy elastyczne podejście do gości i wspiera Twój lokal. Czym dokładnie są zamówienia z odbiorem Frivo?
Istnieje wiele metod zwiększania sprzedaży w lokalach gastronomicznych, a jednym z nich jest docieranie do nowych grup klientów. W Frivo chcemy udostępnić Ci tak dużo możliwości rozwoju restauracji, jak tylko jest to możliwe, dlatego stworzyliśmy funkcję zamówień z odbiorem. Dzięki niej dotrzesz do klientów, którzy zazwyczaj nie mają czasu czekać na jedzenie lub spędzać czasu w restauracji.
Doskonałym przykładem takich klientów są pracownicy biurowców. Mają oni ograniczony czas w ramach przerw podczas pracy, a jednocześnie regularnie poszukują nowych możliwości kulinarnych. Dzięki Frivo udostępnisz gościom zamówienie i odbiór o dogodnym czasie, a to pozwoli na dotarcie do niedostępnych dotychczas klientów.
Wielu potencjalnych klientów Twojego lokalu znajduje się tuż obok niego. Niestety znajdują się tam tylko przez chwilę, ponieważ muszą ruszać w dalszą drogę. Tacy klienci często szukają opcji zjedzenia czegoś „na szybko”. Jednak jeśli umożliwisz im złożenie zamówienia z wyprzedzeniem, to będą mogli je odebrać w czasie, odpowiednim czasie. Dzięki temu dotrzesz do nowych klientów, zwiększysz obroty lokalu, jednocześnie nie zajmując miejsc, czy stolików wewnątrz.
Godziny szczytu charakteryzują się dużą zajętością miejsc w lokalu. Jednak kiedy goście złożą zamówienia, pozostaje czas i możliwość na wykonanie dodatkowych zadań. Dzięki Frivo możesz wykorzystać ten czas na realizację dodatkowych zamówień. Klienci zamawiający z odbiorem nie zajmują miejsc w lokalu, dzięki czemu zwiększysz obroty.
Dodatkowe funkcje aplikacji Frivo to nie tylko szansa na dotarcie do nowych klientów, ale także dodatkowe ułatwienia dla Twojego zespołu.
Klienci, którzy zamawiają z odbiorem to istotna przestrzeń dla rozwoju Twojego lokalu, dzięki nim możesz realizować więcej zamówień przy tej samej wielkości zespołu. To klient samodzielnie dokonuje wyboru, zamówienia i płatności, a w przypadku zamówień z odbiorem, dodatkowo samodzielnie przychodzi po swoje zamówienie.
Wprowadzając zamówienia z odbiorem z Frivo unikasz konieczności wdrażania zaawansowanych systemów i szkolenia personelu. Całość obsługi odbywa się w ramach prostego interfejsu, a zamówienie realizowane jest w kilku krokach. Klient wybiera pozycje z menu i wybiera godzinę odbioru zamówienia.
Cały proces realizacji zamówień z odbiorem zaprojektowaliśmy tak, aby uniknąć dodatkowego obciążenia pracą Twojego personelu. Dzięki temu powstała funkcjonalność, która bezpośrednio wspiera rozwój Twojego lokalu.
Naszym założeniem w Frivo jest umożliwienie rozwoju możliwie dużej ilości lokali, dlatego projektujemy nasze rozwiązania z myślą maksymalnie szerokim zastosowaniu. Podobnie jest w kontekście zamówień z odbiorem.
Przestrzenie biurowe to miejsca, w których znajduje się duża liczba potencjalnych klientów. Food trucki umiejscowione w ich okolicy to idealne miejsce do zastosowania zamówień z odbiorem. Dzięki Frivo przyspieszysz realizację zamówień, gdyż klienci wybierają pozycje, składają zamówienia i płacą w aplikacji. Możesz skupić się na wykonaniu i wydaniu zamówień.
Goście restauracji, którzy nie zajmują miejsca w lokalu oraz całą część obsługi zamówienia wykonują samodzielnie, są niezwykle wartościowi z punktu widzenia restauracji. Klient sam wybiera pozycje z menu, dokonuje zamówienia i płatności oraz odbiera zamówienie. Dzięki temu Twój zespół w tym samym czasie realizuje więcej zamówień, co bezpośrednio przekłada się na wyniki Twojej restauracji.