Codzienność fodtruckowa nie raz okazuje się być dość intensywna. Jednocześnie spływające zamówienia na dowóz oraz klienci przychodzący zamówić do okienka to często duża ilość informacji do zapamiętania, oraz spora ilość czynności do wykonania.
A gdyby tak klient mógł zamawiać z aplikacji? Gdyby mógł mieć tam całe menu i kilkoma kliknięciami wybierać to co chce? Co więcej, gdyby mógł zapłacić w aplikacji i do tego odebrać jedzenie w momencie kiedy dostanie powiadomienie, że jest ono gotowe? To by było coś!
Co więcej...
Jednocześnie można by ułatwić życie klientom. Nie musieliby oni tłoczyć się przy samochodzie, żeby zobaczyć dostępne w menu opcje. Każda pozycja mogłaby być widoczna na zdjęciu w aplikacji. Kilka kliknięć i zamówienie gotowe, bez kolejki i czekania na złożenie zamówienia.
Aplikacja dla foodtrucka
Istnieją na rynku rozwiązania, które pozwalają na wiele więcej niż tylko zamówienia z poziomu aplikacji. Takie narzędzia posiadają szeroki zakres funkcji, które nie tylko pozwalają na usprawnienie codziennej pracy, ale również rozwój biznesu.
Dosprzedaż
Aplikacje dla foodtrucków to szerokie możliwości odsprzedaży produktów. Dzięki danym o przeszłych zamówieniach klientów, są one w stanie sugerować najlepsze dla klienta opcje dodatkowe, a także sugerować opcje wybrane przez innych klientów.
Działanie dosprzedaży jest doskonale znane i sprawdzone w niemalże każdej branży na rynku. Dzięki niej można w łatwy sposób zwiększyć wartość zamówienia, a aplikacja daje pewność zasugerowania odpowiednich opcji do wyboru.
Lojalizacja
Nieocenioną wartością dla każdej firmy są powracający klienci. Za pomocą starannie opracowanego programu lojalnościowego można zachęcić klientów do ponownego zamówienia. W ramach aplikacji mobilnej zyskasz pewność dobrze przeprowadzonej i zaplanowanej lojalizacji.
Powiadomienia
Nowe promocje w foodtrucku będą skutecznie zachęcać klientów do skorzystania z nich, tylko wtedy, kiedy informacja o nich skutecznie dotrze do odbiorców. Najczęściej takie informacje przekazywane są za pośrednictwem mediów społecznościowych, ale wszyscy dobrze wiemy, jak niskie zasięgi uzyskują teraz posty.
Dzięki aplikacji dla foodtrucków możesz wysłać powiadomienie bezpośrednio swoich klientów. Wyświetli się ono na ekranie ich smartfona. Poziom dotarcia tak przekazanej informacji jest znacznie większy niż w przypadku mediów społecznościowych.
Czy to wszystko?
Patrząc z perspektywy funkcjonalnej, są to najważniejsze możliwości aplikacji dla fodtrucków, jednak samych zalet takiego rozwiązania jest znacznie więcej.
Czas, który zyskujesz dzięki wdrożeniu takiego narzędzia, pozwala na skupienie się na najważniejszych czynnościach dnia oraz zwiększenie dziennej ilości zamówień.
Zloty i eventy, na które przychodzi spora ilość osób stają się prostsze w obsłudze, dzięki przeniesieniu procesu zamawiania do aplikacji. Co więcej, aplikacja obsługuje również płatność za zamówienie, więc finalnie możesz skupić się na przygotowywaniu jedzenia.
Fajnie, ale skąd wziąć taką aplikację?
Frivo dla foodtrucków
Aplikacja Frivo została stworzona z myślą o realizacji wszystkich powyższych potrzeb. To nie tylko system do zamawiania z poziomu smartfona, ale kompletne narzędzie, które wspiera i przyspiesza codzienną pracę w foodtrucku.