Blog

Blog Gastronomiczny Frivo

Zainspiruj się z Frivo. Obserwujemy rynek gastronomiczny, odkrywamy jego możliwości i dzielimy się wiedzą na blogu. Frivo to nie tylko aplikacja dla lokali, ale przede wszystkim wsparcie w rozwoju zarówno technologicznym, jak i merytorycznym.

Wszystkie wpisy
Dla restauracji
QR Menu
Case study
Dla foodtrucków
Dla restauracji

6 funkcji, które musi posiadać aplikacja dla restauracji

Obsługa gości lokali za pośrednictwem aplikacji mobilnych to trend, który przybiera na sile z roku na rok. Menadżerowie restauracji coraz śmielej wdrażają rozwiązania mobilne, gdyż przynoszą one wymierną korzyść w postaci większej liczby i wartości zamówień. Jakie funkcje są niezbędne w aplikacji dla restauracji?

Dla restauracji

Obsługa kelnerska z wykorzystaniem technologii.

Wypracowane przez lata modele obsługi kelnerskiej stosowane są w lokalach w całej Polsce. Lokale dobierają styl obsługi kelnerskiej i dopasowują go do stylistyki oraz klimatu miejsca. Podstawowe pytanie, jakie nasuwa się menadżerom i właścicielom lokali, brzmi: czy można to zrobić lepiej?

Dla restauracji

Kiosk gastronomiczny

Duże sieci restauracji nie bez przyczyny inwestują w kioski gastronomiczne. Restauracje fast food zauważyły, że można szybko podnieść obroty lokalu i zwiększyć sprzedaż bez zwiększania liczby personelu. Kioski gastronomiczne to odpowiedź na potrzeby zarówno restauracji, jak i gości. Jednak inwestycja w kiosk gastronomiczny to koszt na poziomie od kilkunastu tysięcy złotych.

Case study

Case study ZaZoo Beach Bar

Słońce, plaża, kolorowe drinki, świetna muzyka i piasek w butach. Tak jednym zdaniem można opisać ZaZoo Beach Bar. Co ciekawe, ZaZoo jest pierwszą plażą miejską we Wrocławiu, a w tym roku (2022) będzie świętować swoje już 6 urodziny. Świetnie wyposażone bary, zumba czy joga na plaży oraz muzyka na żywo w weekendy to tylko kilka atrakcji, którymi ZaZoo zachęca do odwiedzania ich częściej. Gdy ma się tak opracowany plan i ogromną społeczność zgromadzoną wokół marki, powstaje pytanie: co można zrobić lepiej?

Case study

Case study: beach bar HotSpot

Zadanie, jakim było wdrożenie Frivo na jednej z największych plaż na dolnym Śląsku, mogłoby na pozór wydawać się skomplikowane. Cztery bary z szeroką ofertą napojów ogromna przestrzeń i duża liczba rozproszonych po całym terenie gości. Co więcej, HotSpot działa z nastawieniem na organizację koncertów, których w sezonie letnim odbywa się około 30, a liczba ich uczestników to ponad 28 tys.

Ta strona używa plików Cookie

Tu możesz zapoznać się z naszą Polityką prywatności