Case study: beach bar Stary Port

Daniel ParzychDaniel Parzych

Beach bar Stary Port w Poznaniu to klimatyczne i często odwiedzane miejsce na mapie miasta. W sezonie jest regularnie odwiedzany przez liczną grupę stałych klientów. Regularnie przygotowywane promocje są skutecznym sposobem na ponowne przyciągnięcie klientów do odwiedzenia baru.

Dobrze zorganizowany bar jest gotowy do obsługi gości, a wyszkolona i doświadczona załoga dobrze wie, jak reagować na zmieniające się nasilenie ruchu. 

Dlaczego Stary Port zdecydował się na Frivo?

Zdobywanie nowych klientów

Pomimo świetnej organizacji i stałej grupy klientów, Stary Port potrzebował rozwiązania kwestii docierania do nowych odbiorców i możliwości realnego wpływania na natężenie ruchu w lokalu. 

Informacje o nowych promocjach dotychczas publikowane były jedynie w mediach społecznościowych baru. O ile jest to dobry kanał komunikacji, o tyle bez wsparcia za pośrednictwem płatnych promocji, trudno dotrzeć tam do nowych odbiorców. Zazwyczaj publikacje trafiają do osób, które obserwują lokal.

We Frivo, Stary Port zaczął wysyłać wiadomości o promocjach do użytkowników oraz został zauważony przez użytkowników znajdujących się w pobliżu. Dzięki temu zwiększyła się liczba nowych klientów odwiedzających lokal.

Lojalizacja

Dotarcie i pozyskanie nowych klientów to pierwszy krok do poprawy wyników lokalu. Kolejnym, na czym zależało załodze Starego Portu, było sprawienie, aby nowi klienci częściej wracali do lokalu.

To zadanie zrealizowaliśmy dzięki programowi lojalnościowemu Frivo.

186484428 149678053837459 723839655874504297 N

Dodatkowe korzyści dla Starego Portu

Rozładowanie kolejek

Duże nasilenie ruchu, w porach wieczornych każdego weekendu, powodowało tworzenie się kolejek do baru. Dostęp do pełnego menu i możliwości zamawiania w aplikacji sprawił, że klienci częściej zaczęli zamawiać, siedząc przy stoliku. Odbiór stał się możliwy po otrzymaniu powiadomienia o gotowości zamówienia na barze.

Przyspieszenie realizacji zamówień

Goście lokalu, którzy zamawiają w aplikacji, nie tylko przyczyniają się do zmniejszenia kolejek, ale również przyspieszenia pracy lokalu. Płatność nie odbywa się przy barze, a w aplikacji, wybór pozycji też dokonywany jest bez odchodzenia od stolika. Dzięki temu płynność pracy jest dużo większa, część czynności przeniesiona jest na klienta, co pozwala obsłudze skupić się na najważniejszych zadaniach.

Zwiększenie wartości zamówień

To, co okazało się dużym zaskoczeniem w przypadku Starego Portu, to zwiększenie wartości zamówień po wdrożeniu aplikacji. Klienci nie muszą szybko podejmować decyzji, kiedy stoją przy barze. Wybór pozycji z menu nastepuje kiedy siedzą przy stoliku, przeglądając kompletne menu.

Co więcej, Frivo sugeruje klientom popularne wybory, co wpłynęło na zwiększenie liczby sprzedawanych produktów i pozycji z menu.

173302437 130811432390788 881471410633198653 N

Stary Port o Frivo

“Dzięki Frivo zmniejszyły się nam kolejki, a zwiększyły obroty. Klienci przychodzą do nas spędzać czas ze znajomymi, a nie stać w kolejce.”

                                                                  ~Oliwia, manager w Stary Port Poznań

Wyzwanie, jakim było podniesienie wyników Starego Portu, przyciągnięcie nowych klientów i rozładowanie kolejek udało się w pełni zrealizować za pomocą aplikacji. Udostępnienie klientom kluczowych funkcjonalności zdjęło część pracy z pracowników obsługi i przyczyniło się do poprawy zadowolenia klientów z wizyty w lokalu.

Klienci Starego Portu o Frivo

“Stałam w kolejce i zobaczyłam reklamę aplikacji do zamawiania bez kolejki. Pobrałam i złożyłam zamówienie, zanim doszłam do baru. To ułatwia.”

                                                                 ~Magda, klientka w Stary Port Poznań

Zrozumienie potrzeb klientów jest kluczowe dla każdego biznesu. Obsługa Starego Portu, obserwując swoich gości, zauważyła, że chcą oni spędzać czas ze znajomymi w klimatycznym lokalu. Większa ilość czasu ze znajomymi przekłada się na lepszą opinię o lokalu i więcej zamówień. Wdrożenie aplikacji Frivo okazało się, bezpośrednią odpowiedzą na potrzeby klientów.

186498447 149092627229335 8369505579762305024 N

Podsumowanie

Załoga Starego Portu to ludzie, którzy regularnie szukają przestrzeni do rozwijania lokalu i podnoszenia wyników. Poszukiwanie nowych możliwości to dla nich naturalna część pracy, a znalezienie ich pod postacią dotarcia do nowych klientów i optymalnego wykorzystania możliwości lokalu odsłoniło rozwiązanie, jakim jest Frivo.

Przeczytaj także

Brak postów do wyświetlenia

Dołącz do Frivo już teraz!

Dołącz już teraz!

Ta strona używa plików Cookie

Tu możesz zapoznać się z naszą Polityką prywatności