Zainspiruj się z Frivo. Obserwujemy rynek gastronomiczny, odkrywamy jego możliwości i dzielimy się wiedzą na blogu. Frivo to nie tylko aplikacja dla lokali, ale przede wszystkim wsparcie w rozwoju zarówno technologicznym, jak i merytorycznym.
Beach bar Stary Port w Poznaniu to klimatyczne i często odwiedzane miejsce na mapie miasta. W sezonie jest regularnie odwiedzany przez liczną grupę stałych klientów. Regularnie przygotowywane promocje są skutecznym sposobem na ponowne przyciągnięcie klientów do odwiedzenia baru. Dobrze zorganizowany bar jest gotowy do obsługi gości, a wyszkolona i doświadczona załoga dobrze wie, jak reagować na zmieniające się nasilenie ruchu. Dlaczego Stary Port zdecydował się na Frivo?
W wielu restauracjach, barach i hotelach największym problemem jest brak rąk do pracy. Właściciele i managerowie nieustannie prowadzą procesy rekrutacyjne i wdrożeniowe. Ponoszą koszty ze znalezieniem pracownika, jego przeszkoleniem i wdrożeniem. I potem kolejny raz. I kolejny. Rotacja kelnerów jest bardzo wysoka. Oczekiwania płacowe również. Czy automatyzacja i robotyzacja jest rozwiązaniem? Czy rzeczywiście robot kelner jest w stanie zastąpić człowieka?
Codzienność fodtruckowa nie raz okazuje się być dość intensywna. Jednocześnie spływające zamówienia na dowóz oraz klienci przychodzący zamówić do okienka to często duża ilość informacji do zapamiętania, oraz spora ilość czynności do wykonania. A gdyby tak klient mógł zamawiać z aplikacji? Gdyby mógł mieć tam całe menu i kilkoma kliknięciami wybierać to co chce? Co więcej, gdyby mógł zapłacić w aplikacji i do tego odebrać jedzenie w momencie kiedy dostanie powiadomienie, że jest ono gotowe?
Każdy, kto prowadzi biznes gastronomiczny, zadaje sobie to pytanie. Jak zwiększyć sprzedaż w restauracji? I nie ma znaczenia czy to duża, czy mała restauracja, bar typu fast food, food truck czy kawiarnia. Jedną z odpowiedzi jest zwiększenie wartości zamówienia przez pojedynczego klienta. Jak to zrobić? Poniżej podrzucamy kilka pomysłów